ons privacybeleid

privacy is een recht

toegankelijkheid

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

bescherming

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Melden

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Wie zijn we

Ons website-adres is: https://detak.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Contactformulieren

Online op de website gebruiken wij géén contactformulieren. Dit ter bescherming van jouw persoonlijke gegevens, die je dan mogelijk met derden deelt. Wij kunnen na aanleiding van (persoonlijk) contactmoment een (digitaal) contact-/intakeformulier naar je sturen per email of post (op verzoek). Op dit (digitaal beveiligde) formulier vragen wij dan om specifieke persoonlijke gegevens. Persoonlijke data wordt direct verwijderd, wanneer het contact is verbroken. Of de verwachting moet er zijn dat we in de toekomst weer contact met je moeten opnemen of jij doet dit met ons.

Deze data wordt afgeschermd bewaard en is alleen toegankelijk voor medewerkers wie gemachtigd zijn om contact met jou op te nemen.

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en website in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor jouw gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie.

Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Deze websites kunnen data over jou verzamelen, cookies gebruiken, tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die website.

Analyseren

Met wie we jouw data delen

Niemand. Mocht de situatie vragen dat we je gegevens moeten delen, dan zullen we altijd eerst jouw toestemming vragen om je gegevens aan derden te verstrekken. 

Hoe lang we jouw data bewaren

De gegevens die we van jou ontvangen bewaren we zo lang dit gewenst is, bijvoorbeeld om in de toekomst weer contact met je op te nemen. Anders zullen we na het voldoen aan alle wettelijke bepalingen, de gegevens alsnog verwijderen.

Welke rechten je hebt over je data

Je kan ons verzoeken dat we al jouw persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Je gegevens komen binnen in een afgeschermde digitale omgeving, waarna de gegevens uitgelezen worden door een gemachtigde medewerker. Waarop wij mogelijk actie ondernemen, afhankelijk welk doel nagestreefd dient te worden op basis van jouw gegevens. 

Contactinformatie

Heb je vragen over hoe wij omgaan met jouw gegevens, neem contact op. Het is jou recht om te weten hoe wij met jouw gegevens omgaan.                    

Onder het kopje ‘contact’ vindt je onze actuele contactgegevens.

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Je basisgegevens;

  • voor & achternaam
  • adres
  • telefoon
  • email-adres
  • reden van ontstaan van jouw gegevens bij ons.

Daarnaast bewaren we alle gevoelige persoonlijke informatie is een speciaal daarvoor bestemd registratiesysteem, welke voldoet aan de NEN 7510.  Hierin staan gevoelige persoonlijke gegevens, hierbij valt te denken aan: zorgovereenkomsten, voortgang van zorg, eventuele relevante medische gegevens. 

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Op het moment dat intern of extern blijkt dat er een datalek heeft plaatsgevonden, doen we eerst een vooronderzoek (binnen 48 uur, een eerste resultaat). Tijdens dit vooronderzoek proberen we te achterhalen welke soort gegevens er gelekt zijn en de hoeveelheid ervan. Hierop wordt besloten om de betrokkenen van wie de gegevens zijn gelekt op de hoogte te stellen. Tegelijkertijd wordt er een melding gedaan (wettelijk verplicht binnen 72 uur, na ontdekking) van een datalek aan de Autoriteit Persoonsgegevens.

Van welke derde partijen we data ontvangen

Wij ontvangen gegevens van:

  • Het zorgkantoor
  • CIZ
  • Zorgverzekeraars
  • Gemeenten
  • UWV
  • Sociale Verzekerings Bank

Wat voor geautomatiseerde besluiten we nemen en profilering we doen met gebruikersgegevens

Iedere medewerker heeft toegang tot de relevante gegevens om jou goed te kunnen helpen. Naast deze beperkingen, werken we ook met vier veiligheidsclassificaties, namelijk:

  • openbaar; deze informatie op de website, of informatie welke wordt gedeeld in de media.
  • bedrijfsvertrouwelijk; bedrijfsinformatie voor medewerkers, denk aan jaarplannen, roosters, draaiboeken en protocollen. 
  • vertrouwelijk; voorlopige plannen of incomplete jaarstukken.
  • geheim; alle persoonsgegevens. Medewerkers hebben alleen toegang tot de relevante gegevens om jou goed te kunnen helpen. 

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

  • Vanuit de wet publiceren wij jaarlijks onze jaarcijfers van het afgelopen jaar. De wet ‘goed bestuur’ vraagt dit van ons.